Felli &Tintins blogg! -

ska få fest hos vendela snart och väntar på stnosen emma :)

hej hej alla söta och fina :) nu så sitter jag här och webbar med emma :)
sen lite senare ska hon komma till mej så ska vi till vendelas fest :)
juste jag har fixat en  ny perfym :D:D fast eftersom att jag  inte känner några dofter så kan den lukta jätte äckligt vem vet??????????????????????????????????????????????????????????????
men men emma s får avgöra det sen när hon kommer :)

f*n jag har jätte ont i en tant !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

ska få fest hos vendela snart och väntar på stnosen emma :)

hej hej alla söta och fina :) nu så sitter jag här och webbar med emma :)
sen lite senare ska hon komma till mej så ska vi till vendelas fest :)
juste jag har fixat en  ny perfym :D:D fast eftersom att jag  inte känner några dofter så kan den lukta jätte äckligt vem vet??????????????????????????????????????????????????????????????
men men emma s får avgöra det sen när hon kommer :)

f*n jag har jätte ont i en tant !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0