Felli &Tintins blogg! -

ny design :)

hej hej alla söta och fina :)
idag har vi matte prov :S:S:S:S
men jag hoppas att det ska gå bra :):):)
nu har jag fixat en ny design e den snygg??
men jag ska fixa lite mera på den sen ska bara få lite bilder av tintin :)
hejdå

Santa Maria Tlahuitoltepec ligger fyra timmars bilresa från delstatens huvudstad Oaxaca.

Enligt guvernören i Oaxaca, Ulises Ruiz som intervjuas i tidningen Excelsior kan dödssiffran komma att handla om tusentals.

Räddningsstyrkor från armén, marinen och den federala polisen har skickats till området tillsammans med hundar som ska söka efter begravda kroppar. Men räddningsarbetet försvåras av fortsatt regnande som gör arbetet farligt och svårt. Flera vägar som leder till den drabbade staden har också begravts av jord.

De kraftiga regnen kommer från en storm i västra Karibien som har medfört stora nederbördsmängder i hela regionen.

Mer kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

ny design :)

hej hej alla söta och fina :)
idag har vi matte prov :S:S:S:S
men jag hoppas att det ska gå bra :):):)
nu har jag fixat en ny design e den snygg??
men jag ska fixa lite mera på den sen ska bara få lite bilder av tintin :)
hejdå

Santa Maria Tlahuitoltepec ligger fyra timmars bilresa från delstatens huvudstad Oaxaca.

Enligt guvernören i Oaxaca, Ulises Ruiz som intervjuas i tidningen Excelsior kan dödssiffran komma att handla om tusentals.

Räddningsstyrkor från armén, marinen och den federala polisen har skickats till området tillsammans med hundar som ska söka efter begravda kroppar. Men räddningsarbetet försvåras av fortsatt regnande som gör arbetet farligt och svårt. Flera vägar som leder till den drabbade staden har också begravts av jord.

De kraftiga regnen kommer från en storm i västra Karibien som har medfört stora nederbördsmängder i hela regionen.

Mer kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0