Felli &Tintins blogg! -

min födelsedag!!

hej hej alla söta och fin :)
först på morgonen så kom mamma pappa ida mo mf till mej så fick jag tårta
jag fick e ny data med fingertrycks skan :):):):):)
sen så fik jag lite andra små saker :)
böcker hm kort biotjeckr några böcker:)
sen kom emma o emma de fick lite tårta (jag kunde ine äta var ju sjuk och ville inte ha:()
ja sen skulle emma o emma till skolan.
så jag fick stannna kvar hemma.......juste jag fick ett tuggumi träd!!!!!!
typ hur många tuggummin som hälst!!!!
jaaaaaaaa sen kom emma oc emma hem till mejjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
då fixade vi lite saker på min data jag eeee sååååå nöööööjd :)
det e eeen skiiiit bra HP data!!!!!!!!!!!
aja sen så gjorde vi lte meeera saker och så ville emma h åka hem... så hon gorde det..
emma stannade och jag laddade mer movie make på ..
sen kom sandra leo viggo och fredrik
nu har jag precis tit mat och årkar ine blogga mera nu hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

min födelsedag!!

hej hej alla söta och fin :)
först på morgonen så kom mamma pappa ida mo mf till mej så fick jag tårta
jag fick e ny data med fingertrycks skan :):):):):)
sen så fik jag lite andra små saker :)
böcker hm kort biotjeckr några böcker:)
sen kom emma o emma de fick lite tårta (jag kunde ine äta var ju sjuk och ville inte ha:()
ja sen skulle emma o emma till skolan.
så jag fick stannna kvar hemma.......juste jag fick ett tuggumi träd!!!!!!
typ hur många tuggummin som hälst!!!!
jaaaaaaaa sen kom emma oc emma hem till mejjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
då fixade vi lite saker på min data jag eeee sååååå nöööööjd :)
det e eeen skiiiit bra HP data!!!!!!!!!!!
aja sen så gjorde vi lte meeera saker och så ville emma h åka hem... så hon gorde det..
emma stannade och jag laddade mer movie make på ..
sen kom sandra leo viggo och fredrik
nu har jag precis tit mat och årkar ine blogga mera nu hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0