Felli &Tintins blogg! -

matte prov :SSSSS

Hej hej alla ni där ute :)
idag så har vi haft matte prov.. det gick vell ganska så bra fast jag kom på efter att jag hade lite fel på vissa frågor.....men men det e vell inte hela världen..
Sen så hade vi svenska
vi hade svensa med marianne det var vell inte så roligt vi kollade på en film ... Efter det hade vi SO
med nån tyska lärare Ann som vi brukar ha var på friluftsdag. Juste sen hade vi svenska med Mattias oxå alla gillar honom för på hans lektioner får man använda Ipod:)

men nu ska jag gå hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

matte prov :SSSSS

Hej hej alla ni där ute :)
idag så har vi haft matte prov.. det gick vell ganska så bra fast jag kom på efter att jag hade lite fel på vissa frågor.....men men det e vell inte hela världen..
Sen så hade vi svenska
vi hade svensa med marianne det var vell inte så roligt vi kollade på en film ... Efter det hade vi SO
med nån tyska lärare Ann som vi brukar ha var på friluftsdag. Juste sen hade vi svenska med Mattias oxå alla gillar honom för på hans lektioner får man använda Ipod:)

men nu ska jag gå hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0