Felli &Tintins blogg! -

jag fyller år på fredag asså fredagen den 17 september !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej hej alla söta och fina ;) juste jag fyller år på fredag :):):):):):)
skolan som vanligt..
fast vi tog skolfotto
men men ofc så kom mina sötnosar till mej imorse :)
så fixade vi oss lite...
sen så gick vi till skolan ..
där hade vi svenska och när vi skulle ha mattte missade vi ganska så mkt av den lektionen
,,,,,,,,vi skulle ta skolfotto:S
hatar att göra det jag ser alltid muppad ut ..........på bild.........
men men nu var det gjort så jag behöber inte oroa mej för det mer
:D
jag kommer inte ihåg vad vi hade sen men......juste vi hade lunch så vi gick hem till mej asså jag emma och emma :)
där åt vi lite lunch:)
och hälsade på nasse :)
ja se var det tillbaka till skolan igen ..:(
där hade vi matte gen och va hade vilkare .....
bla bla bla .... sen hade vi so SEN SLUTADE VI!!!!
då gick vi hem till mej emma fick ett pappaer där det stog om nån SO sak ....
och nu har de precis gått hem  ska snart på gitarr ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

jag fyller år på fredag asså fredagen den 17 september !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej hej alla söta och fina ;) juste jag fyller år på fredag :):):):):):)
skolan som vanligt..
fast vi tog skolfotto
men men ofc så kom mina sötnosar till mej imorse :)
så fixade vi oss lite...
sen så gick vi till skolan ..
där hade vi svenska och när vi skulle ha mattte missade vi ganska så mkt av den lektionen
,,,,,,,,vi skulle ta skolfotto:S
hatar att göra det jag ser alltid muppad ut ..........på bild.........
men men nu var det gjort så jag behöber inte oroa mej för det mer
:D
jag kommer inte ihåg vad vi hade sen men......juste vi hade lunch så vi gick hem till mej asså jag emma och emma :)
där åt vi lite lunch:)
och hälsade på nasse :)
ja se var det tillbaka till skolan igen ..:(
där hade vi matte gen och va hade vilkare .....
bla bla bla .... sen hade vi so SEN SLUTADE VI!!!!
då gick vi hem till mej emma fick ett pappaer där det stog om nån SO sak ....
och nu har de precis gått hem  ska snart på gitarr ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0