Felli &Tintins blogg! -

heeej

hej hej alla söta och fina :)
idag började vi kl 8.05 så emma o emma kom till mej halv 8 kvart i 8 :)
då så ...gjorde vi lite saker ja laddade över lite låtar yill datan o såå..
sen gick vi till biblioteket där lånade jag 2 böcker sen segade alla för att vi skulle slippa lektioner ..
men så kom vi 20 min försent så vi blev inte så glada...
men men ..
sen åt vi lunch kan ma  säga vi köpte maka men men..
aja sen hade vi SO svenska o matte ...
ja sen slutade vi 
ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

heeej

hej hej alla söta och fina :)
idag började vi kl 8.05 så emma o emma kom till mej halv 8 kvart i 8 :)
då så ...gjorde vi lite saker ja laddade över lite låtar yill datan o såå..
sen gick vi till biblioteket där lånade jag 2 böcker sen segade alla för att vi skulle slippa lektioner ..
men så kom vi 20 min försent så vi blev inte så glada...
men men ..
sen åt vi lunch kan ma  säga vi köpte maka men men..
aja sen hade vi SO svenska o matte ...
ja sen slutade vi 
ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0