Felli &Tintins blogg! -

festen :)

Hej hej alla söta och fina :)

Går källen blev lyckad :)
Det var jätte roligt trots några bråkade lite ..
Men vi hade jätte roligt i alla fall :)
Sen sent på natten gick vi till skolgården ,,,,,det var lite läskigt för dagen innan hade någon blivit nerslagen och polisen hade kommit ...........
så vi var lite rädda att de skulle va där igen men de skulle de ju så klart inte för polisen var ju där igår...
Men men
Hanna åkte tyvärr hem :(:(:(
hon mådde inte så bra :(:( stackarn :(
Krya på dej Hanna sötnos :)
sen somnade vi kl: halv 7 ..
Och vaknade kl: halv ett ...:):)
Då åt vi frukost :)
Sen var Ella och Johanna tvungna att åka hem..
Jag och Vendela var kvar och gjorde lite saker :)
Ja sen var ju hon också tvungen att gå ehm hon skulle göra några läxor jag med
det e det jag sitter och gör nu..
här kommer lite bilder men tyvärr inte från festen...
för jag glömde bort att ta bilder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

festen :)

Hej hej alla söta och fina :)

Går källen blev lyckad :)
Det var jätte roligt trots några bråkade lite ..
Men vi hade jätte roligt i alla fall :)
Sen sent på natten gick vi till skolgården ,,,,,det var lite läskigt för dagen innan hade någon blivit nerslagen och polisen hade kommit ...........
så vi var lite rädda att de skulle va där igen men de skulle de ju så klart inte för polisen var ju där igår...
Men men
Hanna åkte tyvärr hem :(:(:(
hon mådde inte så bra :(:( stackarn :(
Krya på dej Hanna sötnos :)
sen somnade vi kl: halv 7 ..
Och vaknade kl: halv ett ...:):)
Då åt vi frukost :)
Sen var Ella och Johanna tvungna att åka hem..
Jag och Vendela var kvar och gjorde lite saker :)
Ja sen var ju hon också tvungen att gå ehm hon skulle göra några läxor jag med
det e det jag sitter och gör nu..
här kommer lite bilder men tyvärr inte från festen...
för jag glömde bort att ta bilder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0