Felli &Tintins blogg! -

emma :)

hej hej alla söta och fina :)
efter skolan idag så gick åkte emma emma och jag hem från fruengen :)
vi tog 144 hem till emma och emma h gick av vid sin station :)
hon ska ju till liseberg :D:D:D:D:D:D:D:D
ja ja där hämtade emma pengar och spring kläder !
när vi sen satt och väntade på bussen, var den jätte mkt försenad :mad:
ja ja det e sånt som händer men iaf sen sprang vi ett varv i älvsjöskogen :)
och när vi kom hem åkte v till willys så köpte emma godis och ett paket tuggummi :)
yes sen kom vi precis i tid hem till middan ;D
det var tacuos ( hahaha jag kan inte stava till taucos )'
det var gott efter maten åkte vi till emma och släppte ut luckas och matade marsvinen :)
när vi var klara åkte vi hem igen och åt poppz :)
och jag snodde tuggummi av emma hahahaahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

emma :)

hej hej alla söta och fina :)
efter skolan idag så gick åkte emma emma och jag hem från fruengen :)
vi tog 144 hem till emma och emma h gick av vid sin station :)
hon ska ju till liseberg :D:D:D:D:D:D:D:D
ja ja där hämtade emma pengar och spring kläder !
när vi sen satt och väntade på bussen, var den jätte mkt försenad :mad:
ja ja det e sånt som händer men iaf sen sprang vi ett varv i älvsjöskogen :)
och när vi kom hem åkte v till willys så köpte emma godis och ett paket tuggummi :)
yes sen kom vi precis i tid hem till middan ;D
det var tacuos ( hahaha jag kan inte stava till taucos )'
det var gott efter maten åkte vi till emma och släppte ut luckas och matade marsvinen :)
när vi var klara åkte vi hem igen och åt poppz :)
och jag snodde tuggummi av emma hahahaahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0