Felli &Tintins blogg! -

emma och emma :)

hej hej alla söta och fina :)
imorse så kom emma och emma och då ville mamma prata med dem och jag fck inte vara med !!!
jag vart skit sur :mad: !!! hahaha skoja
mamma sa att de hanlade om min födelsedag !!! och då blev jag glad !
men mamma sa att de skulle je mej grönsaker ............ fast jag fattar ju att de skojade men :):):)::):)
aja sen i skolan gick vi och krmade vendela som fyller år idag :D:D:D
                                            GRATTIS VENDELA WILLNER ( om ditt efternamn stavas så??)
aa sen så hade vi lite lektioner ....
och jsute sista lektionen var fett kul det var e huuum matte men stället så fick vi vårt lösenord till datan så vi var där istället jag bloggade några var inne på facebook och lite annat så mkt bättre än matte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och sen slutadae vi va hade typ bara 4 lektioner :D
efter det gick emma emma och jag hem till mej :)
där åt emma h mellis :)
jag och emma sprang :D
när vi var klara åkte vi till willys ...
på vägen hem stannade vi förbi emma :)
emma skulle locka mtt hår .... men vi hann bara halva sidan för de skulle hälsa på Svante deras hundvalp  :)
så ena sidan av håret var en decimeter kortare än den andra :) hehehe
så vi tog med emmas platt tång hem till mej :)
efter det åkte vi till älvhörnet och åt midda ...:)
där träffade vi Gabbie ..:)
hahahahah jag säger bara och efter det och efter det och efter det och efter det
hahahahaahahahahaha
men men  sen åkte vi hem till emma där gjorde vi en film och la upp den på youtube :)
kommer att lägga upp den sen  LOVAR  :=)
aja har precis kollat klart på idol nu venne vad jag ska göra....men
ääh hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

emma och emma :)

hej hej alla söta och fina :)
imorse så kom emma och emma och då ville mamma prata med dem och jag fck inte vara med !!!
jag vart skit sur :mad: !!! hahaha skoja
mamma sa att de hanlade om min födelsedag !!! och då blev jag glad !
men mamma sa att de skulle je mej grönsaker ............ fast jag fattar ju att de skojade men :):):)::):)
aja sen i skolan gick vi och krmade vendela som fyller år idag :D:D:D
                                            GRATTIS VENDELA WILLNER ( om ditt efternamn stavas så??)
aa sen så hade vi lite lektioner ....
och jsute sista lektionen var fett kul det var e huuum matte men stället så fick vi vårt lösenord till datan så vi var där istället jag bloggade några var inne på facebook och lite annat så mkt bättre än matte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och sen slutadae vi va hade typ bara 4 lektioner :D
efter det gick emma emma och jag hem till mej :)
där åt emma h mellis :)
jag och emma sprang :D
när vi var klara åkte vi till willys ...
på vägen hem stannade vi förbi emma :)
emma skulle locka mtt hår .... men vi hann bara halva sidan för de skulle hälsa på Svante deras hundvalp  :)
så ena sidan av håret var en decimeter kortare än den andra :) hehehe
så vi tog med emmas platt tång hem till mej :)
efter det åkte vi till älvhörnet och åt midda ...:)
där träffade vi Gabbie ..:)
hahahahah jag säger bara och efter det och efter det och efter det och efter det
hahahahaahahahahaha
men men  sen åkte vi hem till emma där gjorde vi en film och la upp den på youtube :)
kommer att lägga upp den sen  LOVAR  :=)
aja har precis kollat klart på idol nu venne vad jag ska göra....men
ääh hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0