Felli &Tintins blogg! -

heeeej..

Hej hej alla söta och fina :) just nu sitter jag vid suck mammas data.... jag måste det för jag får en ny data i eftermiddag för min pajade ju igår.......:(:( bjag blir skit sur asså först fick jag ju en sså  gick den söndeer så gav de mej en ny för det var nå fel på datan sen får ja en lika dan och så går den sönder efter 23 dar eller nåt sånt......... NAAAAAAAAAAjag blir skit sur på den där datan!!!!! riktigt dålig asså det måste seriöst va nå fel på själva modellen!!!!!!!!!!!!!
Meen hejdå
Emma kommer snart :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

heeeej..

Hej hej alla söta och fina :) just nu sitter jag vid suck mammas data.... jag måste det för jag får en ny data i eftermiddag för min pajade ju igår.......:(:( bjag blir skit sur asså först fick jag ju en sså  gick den söndeer så gav de mej en ny för det var nå fel på datan sen får ja en lika dan och så går den sönder efter 23 dar eller nåt sånt......... NAAAAAAAAAAjag blir skit sur på den där datan!!!!! riktigt dålig asså det måste seriöst va nå fel på själva modellen!!!!!!!!!!!!!
Meen hejdå
Emma kommer snart :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0