Felli &Tintins blogg! -

dag....

Hej hej alla söta och fina:)
Ida har det inte hänt så mkt. Första hade vi SO och nu kommer det PROV ....det var ganska svårt!!
jag fick sitta över... haha
Sen hade vi lunch..
efter det NO... tror jag
sen matte vi skulle igentligen ha vart i datasalen men så hade han bokat fel.....
så vi gjorde nåt annat som inte var så jätte roligt men ... haha matte brukar inte deräkt vara roligt...
aja sen slutade vi och jag Emma gick hem
asså mitt utegångsförbud e slut imorn :):):):):):):):):):)
DET SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT
ni ska fatta hur trött man bllir på sittt hus på en vecka....haha
XDXDXD
ja ja här kommer en dagens klädsel

blus: har fått
linne: 50 kr H&M
jeans: 200 H&M
ha re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

dag....

Hej hej alla söta och fina:)
Ida har det inte hänt så mkt. Första hade vi SO och nu kommer det PROV ....det var ganska svårt!!
jag fick sitta över... haha
Sen hade vi lunch..
efter det NO... tror jag
sen matte vi skulle igentligen ha vart i datasalen men så hade han bokat fel.....
så vi gjorde nåt annat som inte var så jätte roligt men ... haha matte brukar inte deräkt vara roligt...
aja sen slutade vi och jag Emma gick hem
asså mitt utegångsförbud e slut imorn :):):):):):):):):):)
DET SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT
ni ska fatta hur trött man bllir på sittt hus på en vecka....haha
XDXDXD
ja ja här kommer en dagens klädsel

blus: har fått
linne: 50 kr H&M
jeans: 200 H&M
ha re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0