Felli &Tintins blogg! -

emma emma & tintin

hej hej alla söta och fina
idag så har jag vart i skolan ( segt!!)
vi hade nån himla skit vikarie!
sen så gick jag emma och tintin hem till mej
och så ringde vi emma och så kome hon:P
vi hoppade studds matta:P
och sen så bakade vi scouns (haha jag tror nog inte att det stavas så men..)
:P
sen så åt vi dem så klart
:D
mums!!
nu så sitter jag och chattar med tintin
och hon ska snart till KS:mad:
JAG VILL INTE ATT HON SKA BÖRJA DÄR!!!!
juste sen så sminkade vi oss lite!
haha
:P
heej dåå
puss puss
eran
felli

<33


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

hej

oj det minns jag faktiskt inte om jag ska vara riktigt ärligt hehe.haft en fin vecka då+

2010-05-20 | 17:09:50
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

emma emma & tintin

hej hej alla söta och fina
idag så har jag vart i skolan ( segt!!)
vi hade nån himla skit vikarie!
sen så gick jag emma och tintin hem till mej
och så ringde vi emma och så kome hon:P
vi hoppade studds matta:P
och sen så bakade vi scouns (haha jag tror nog inte att det stavas så men..)
:P
sen så åt vi dem så klart
:D
mums!!
nu så sitter jag och chattar med tintin
och hon ska snart till KS:mad:
JAG VILL INTE ATT HON SKA BÖRJA DÄR!!!!
juste sen så sminkade vi oss lite!
haha
:P
heej dåå
puss puss
eran
felli

<33


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

hej

oj det minns jag faktiskt inte om jag ska vara riktigt ärligt hehe.haft en fin vecka då+

2010-05-20 @ 17:09:50
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0