Felli &Tintins blogg! -

rubrik???

hejsan svejsan!

Idag har jag slöat hela förmiddagen...:P

Sen så åkte vi till Personne-badet (en bad-plats)
Fast jag badade inte, det var bara min syrra som gorde det (så jag satt och tittade på)

Sen kom min kusin, och hälsade på!
Så vi fikade lite granna, och så.
Och sen så fortsatte han till...
nånstans som han skulle till och jobba på.

Och nu sitter jag här vid datorn och chattar mm.

Sen så har jag tagit lite egobilder på mig...! :P












haha där var dom!

kramizzar
//tintin<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Jättefina bilder Tintin (:



På tal om ingenting, jag har en ny blogg :D

SweetRain.blogg.se



Kolla gärna ^^

2010-06-20 | 17:31:12
URL: http://sweetrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

rubrik???

hejsan svejsan!

Idag har jag slöat hela förmiddagen...:P

Sen så åkte vi till Personne-badet (en bad-plats)
Fast jag badade inte, det var bara min syrra som gorde det (så jag satt och tittade på)

Sen kom min kusin, och hälsade på!
Så vi fikade lite granna, och så.
Och sen så fortsatte han till...
nånstans som han skulle till och jobba på.

Och nu sitter jag här vid datorn och chattar mm.

Sen så har jag tagit lite egobilder på mig...! :P












haha där var dom!

kramizzar
//tintin<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Jättefina bilder Tintin (:



På tal om ingenting, jag har en ny blogg :D

SweetRain.blogg.se



Kolla gärna ^^

2010-06-20 @ 17:31:12
URL: http://sweetrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0