Felli &Tintins blogg! -

tjabba tjena hallå!!!


hej hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt,
sen så har jag varit på orkester....
fast vi spelade inget...
utan vi fikade istället :P...
mums.....
vi fick kakor, glass och läsk!
mums....(igen!)
ä...
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer...
men här kommer...
lite bilder på jag idag!!!






LITE knäppa bilder (nedan)



haha dom två sista bilderna var ju f*n bäst!
hahah

ha det så ***** bra!
eran tintin<3

P.S
asså jag vet inte vad jag ska skriva om i inläggen,
komentera och ge förslag!
:-D   :mad:   :)     :(     :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

tjabba tjena hallå!!!


hej hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt,
sen så har jag varit på orkester....
fast vi spelade inget...
utan vi fikade istället :P...
mums.....
vi fick kakor, glass och läsk!
mums....(igen!)
ä...
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer...
men här kommer...
lite bilder på jag idag!!!






LITE knäppa bilder (nedan)



haha dom två sista bilderna var ju f*n bäst!
hahah

ha det så ***** bra!
eran tintin<3

P.S
asså jag vet inte vad jag ska skriva om i inläggen,
komentera och ge förslag!
:-D   :mad:   :)     :(     :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0