Felli &Tintins blogg! -

tintin lovisa...

hej hej alla söta och fina
idag så var jag först mee Lovisa sen så skulle mamma
Ida Leo och jornatan...
men jag stannade hemma!
för jag var ganska trött
sen så kom Tintin
vi hoppade lite studsmatta..
sen så skulle hon på nåt kalas.... hos******* (vet inte om jag får skriva hennes namn??)
sen så bråkade jag med ida...sen så bråkade jag med mamma..hehe
:D
ha re bra puzzz felli

P.S saknar er emma och emma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love::love::love::love::love::love::love:


juste jag kommer inte tt kunna blogga like mke nu på sommaren:(
men i höst kommer jag´att blogga mera

men nu kommer det nog bara bli ett inlegg varannan dag

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

tintin lovisa...

hej hej alla söta och fina
idag så var jag först mee Lovisa sen så skulle mamma
Ida Leo och jornatan...
men jag stannade hemma!
för jag var ganska trött
sen så kom Tintin
vi hoppade lite studsmatta..
sen så skulle hon på nåt kalas.... hos******* (vet inte om jag får skriva hennes namn??)
sen så bråkade jag med ida...sen så bråkade jag med mamma..hehe
:D
ha re bra puzzz felli

P.S saknar er emma och emma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love::love::love::love::love::love::love:


juste jag kommer inte tt kunna blogga like mke nu på sommaren:(
men i höst kommer jag´att blogga mera

men nu kommer det nog bara bli ett inlegg varannan dag

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0