Felli &Tintins blogg! -

streetstyles


HELLO!!!

Igår skrev jag om någonting som heter streetstyles.se

http://www.streetstyles.se/?cref=142

jag tänkte att jag kanske skulle förklara lite mer om det:
det är en hemsida för dig som har en blogg (du kan säkert bli medlem fast du inte har nån blogg)
detta är en hemsida där du kan lägga upp stilar på dig själv, komentera stilar och rösta på stilar
denna sida är helt grats, och just nu hålls en tävling dä.
Men för att vara med på den tävlingen måste man bli medlem nuuu
så om just du blir medlem nuu så kan du vara med i tävlingen
där ma kan vinna ett prresent kort från
www.melba.se.
på 500 KR  !!!

mitt tips är att bli medlem nu på denna hemsidada.
jag är det själv och tycker att hemsidan är jätte bra!!

kram
//tintin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

streetstyles


HELLO!!!

Igår skrev jag om någonting som heter streetstyles.se

http://www.streetstyles.se/?cref=142

jag tänkte att jag kanske skulle förklara lite mer om det:
det är en hemsida för dig som har en blogg (du kan säkert bli medlem fast du inte har nån blogg)
detta är en hemsida där du kan lägga upp stilar på dig själv, komentera stilar och rösta på stilar
denna sida är helt grats, och just nu hålls en tävling dä.
Men för att vara med på den tävlingen måste man bli medlem nuuu
så om just du blir medlem nuu så kan du vara med i tävlingen
där ma kan vinna ett prresent kort från
www.melba.se.
på 500 KR  !!!

mitt tips är att bli medlem nu på denna hemsidada.
jag är det själv och tycker att hemsidan är jätte bra!!

kram
//tintin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0