Felli &Tintins blogg! -

skolavslutning!!!

hejsan svejsan alla skitkorvar!!!

(sorry för att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har varit
sjuk och bara legat i sängen)

Idag var det skolavslutnig!!!
egentiligen är jag lika sjuk som förut men jag kunnde ju inte missa
skolavslutningen (+ att det var sista året på den skolan, i höst ska jag börja på en ny)

jag fick äta alvedon för att kunna ta mig till skolan och vara där idag.

det känns sååå skönt att sommarlovet ääntligen är här! ,
men ändå lite sorjligt att det var sista året på skolan
jag kommer att sakna min lärare mest av allt efter som hon är den bästa läraren i hela
världen!!!!!!!!   :D

här kommer en blid på mig i min avslutningsklänning


har ni oxå skolavslutning idag???
elr har ni haft elr kommer att få snart???

ha det så himla bra!!
kram
//tintin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

skolavslutning!!!

hejsan svejsan alla skitkorvar!!!

(sorry för att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har varit
sjuk och bara legat i sängen)

Idag var det skolavslutnig!!!
egentiligen är jag lika sjuk som förut men jag kunnde ju inte missa
skolavslutningen (+ att det var sista året på den skolan, i höst ska jag börja på en ny)

jag fick äta alvedon för att kunna ta mig till skolan och vara där idag.

det känns sååå skönt att sommarlovet ääntligen är här! ,
men ändå lite sorjligt att det var sista året på skolan
jag kommer att sakna min lärare mest av allt efter som hon är den bästa läraren i hela
världen!!!!!!!!   :D

här kommer en blid på mig i min avslutningsklänning


har ni oxå skolavslutning idag???
elr har ni haft elr kommer att få snart???

ha det så himla bra!!
kram
//tintin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0