Felli &Tintins blogg! -

SKIT trött!!! zzzzz.....

hejsan svejsan!

nu har jag precis kommit hem från felli
efter som HELA klassen sov över hoss henne!!!
Det var sukt kul!!!
och....
ja nu är jag ju
GANSKA  trött!!!
men men!!!.....
här kommer i alla fall några trötta bilder på mig (tintin)


orkade inte vara kvar i bild! höll på att somna... upps!!!
zzz....

blev lite piggare!


fast sen blev jag trött igen....!

orkade inte ta några fler bilder!!!

ha det så himla bra!
eran tintin<3

gäsp!!!....
zzz....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

SKIT trött!!! zzzzz.....

hejsan svejsan!

nu har jag precis kommit hem från felli
efter som HELA klassen sov över hoss henne!!!
Det var sukt kul!!!
och....
ja nu är jag ju
GANSKA  trött!!!
men men!!!.....
här kommer i alla fall några trötta bilder på mig (tintin)


orkade inte vara kvar i bild! höll på att somna... upps!!!
zzz....

blev lite piggare!


fast sen blev jag trött igen....!

orkade inte ta några fler bilder!!!

ha det så himla bra!
eran tintin<3

gäsp!!!....
zzz....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0