Felli &Tintins blogg! -

skärholmen tintin....

hej  hej alla söta och fina:D
idag så har jag varit mee Tintin i skärholmen C
först så cycklade vi till älvsjöstation.....
och sen så tog vi 173 till skärholmen C :D:D:D
där så var vi ett ta jag köpte inge spesielt....
tintin köpte lite små saker..jag hade lite ont i huvet så vi åkte hem
efter ca 2 timmar:D
sen så när vi kom hem så skulle tintin hem för de skulle till sittt landställe tror ja
ja så  kommer emma hem idag eller imorn nåt spnt
där. Så jag kommer att träffa henne nån av de här dagarna( hoppas jag??)
sen så kom Lovisa och Axel ...och jag va mee lovisa
sen blev ida och Lovisa osams...båda var jätte trötta så vad man än sa så blev de sur på varandra
sen så   gick jag och la mej för jag hade ont i huvet...
ha re bra
kram kram felli:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

skärholmen tintin....

hej  hej alla söta och fina:D
idag så har jag varit mee Tintin i skärholmen C
först så cycklade vi till älvsjöstation.....
och sen så tog vi 173 till skärholmen C :D:D:D
där så var vi ett ta jag köpte inge spesielt....
tintin köpte lite små saker..jag hade lite ont i huvet så vi åkte hem
efter ca 2 timmar:D
sen så när vi kom hem så skulle tintin hem för de skulle till sittt landställe tror ja
ja så  kommer emma hem idag eller imorn nåt spnt
där. Så jag kommer att träffa henne nån av de här dagarna( hoppas jag??)
sen så kom Lovisa och Axel ...och jag va mee lovisa
sen blev ida och Lovisa osams...båda var jätte trötta så vad man än sa så blev de sur på varandra
sen så   gick jag och la mej för jag hade ont i huvet...
ha re bra
kram kram felli:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0