Felli &Tintins blogg! -

medeltids museeet

hej hejn alla söta och fina
idag så har i vart på medeltids museeet
det  var vell ganska roligt
vi kollade på Galjbacken (jag tror att det heter så  elr stavas så)
sen så kllade vi på gamla stockholm
vi kollade oxå.. på några tavlor

sen så åt vi lunch
och sen så skulle vi gå till en kyrka
den kyrkan som typ Daniel och Viktoria
ska gifta sej i
det var vell inte det roligaste
faktist så var det väldigt tråkigt!!
men men ....
vi såg iaf  ett orginal på en tavla som vi såg på
museeeet
:D
vissa tyckte att det var roligt
så....
:D
love ya
felli
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

medeltids museeet

hej hejn alla söta och fina
idag så har i vart på medeltids museeet
det  var vell ganska roligt
vi kollade på Galjbacken (jag tror att det heter så  elr stavas så)
sen så kllade vi på gamla stockholm
vi kollade oxå.. på några tavlor

sen så åt vi lunch
och sen så skulle vi gå till en kyrka
den kyrkan som typ Daniel och Viktoria
ska gifta sej i
det var vell inte det roligaste
faktist så var det väldigt tråkigt!!
men men ....
vi såg iaf  ett orginal på en tavla som vi såg på
museeeet
:D
vissa tyckte att det var roligt
så....
:D
love ya
felli
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0