Felli &Tintins blogg! -

grönt....

hej hej alla söta och fina
idag så har jag varit mee tintin
det var jätte kul:D
först så kom tintin till mej på moronen
då så hoppade vi studsmatta
sen så åkte mamma ich ida till en 4 h gård
..
då så gick jag och tintin hem till henne och åt lunch haha det var jätte gott
men det såg inte så gått ut för vi gjorde en omelett me lite
allt möjligt men det var jätte gott iaf!!!!
sen efter maten så bakade vi cup ckakes:P
mm.....ni såg ju bilderna
de var jätte goda:D
aa....sen så åkte vi hem till mej igen och där så haha
bakade elr stekte vi pankakor:D
fast de var varma (jag tycker att det e mke godare mee kalla pankakor)
så vi stoppade dem i kylen en stund
sen så åkte vi till tintin igen och nu ja har jag inge mer att skriva om
ses imorn
ha det bra
kram felicia:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

grönt....

hej hej alla söta och fina
idag så har jag varit mee tintin
det var jätte kul:D
först så kom tintin till mej på moronen
då så hoppade vi studsmatta
sen så åkte mamma ich ida till en 4 h gård
..
då så gick jag och tintin hem till henne och åt lunch haha det var jätte gott
men det såg inte så gått ut för vi gjorde en omelett me lite
allt möjligt men det var jätte gott iaf!!!!
sen efter maten så bakade vi cup ckakes:P
mm.....ni såg ju bilderna
de var jätte goda:D
aa....sen så åkte vi hem till mej igen och där så haha
bakade elr stekte vi pankakor:D
fast de var varma (jag tycker att det e mke godare mee kalla pankakor)
så vi stoppade dem i kylen en stund
sen så åkte vi till tintin igen och nu ja har jag inge mer att skriva om
ses imorn
ha det bra
kram felicia:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0