Felli &Tintins blogg! -

gröna lund

hej hej alla söta och fina!!
idag så har jag varit på gröna lunnd
först så åkte jag till emma kl: 10 och så tog vi en buss till älvsjöstation
sen så åkte vi till centralen
och där så tog vi en buss till grönalund:P
där så fick vi vänta ett ta..men sen så fick vi äntligen gå
in. Så köpte vi åkband och en spökhuset biljett
:D
sen så sprang vi till bergodalbanan
och åkte den
det var jätte roligt ofc!
sen så åkte vi kvasten,flygande mattan,blå tåget,popexpersen,(inte insane),massor mera
men sen så skulle emma och emma åka fritt fall men jag kan inte
för jag har så mke höjd skräck så:( de fick åka den själva
juste sen så ville emma och emma ha ett bra kort som de skulle köpa
så då åkte vi vildamusen och hade en lite********min:D
den var JÄTTE fin..
sen så åt vi luch och åkte lite  till
och lite tiill
och lite till
och lite till
och lite till
sen så köpte  vi godis
och sen så gick vi spökhuset
som tyvärr inte alls var läskigt!!   (enligt mej inte enligt många andra)
aa det var faktist ganska så tråkigt..
att gå i spökhuset!
mm..sen så kom min mamma för ida vill oxå
gå på gröna lund. men vi såg dem inte så mke..:P
aa sen så åkte vi ju så klart
lite till
och lite till
och lite till
...nu har jag berättat min dag ha det bra kram felli!!:D


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det lät skitkul! Jag skulle också ha velat gå på gröna lund :(. Men sommaren är ju lång :)! Jag håller med, spökhuset är inte alls speciellt läskigt. Det är ju mest bara dockor. Ha det jättebra /Ylva

2010-06-17 | 10:53:30
URL: http://ylben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

gröna lund

hej hej alla söta och fina!!
idag så har jag varit på gröna lunnd
först så åkte jag till emma kl: 10 och så tog vi en buss till älvsjöstation
sen så åkte vi till centralen
och där så tog vi en buss till grönalund:P
där så fick vi vänta ett ta..men sen så fick vi äntligen gå
in. Så köpte vi åkband och en spökhuset biljett
:D
sen så sprang vi till bergodalbanan
och åkte den
det var jätte roligt ofc!
sen så åkte vi kvasten,flygande mattan,blå tåget,popexpersen,(inte insane),massor mera
men sen så skulle emma och emma åka fritt fall men jag kan inte
för jag har så mke höjd skräck så:( de fick åka den själva
juste sen så ville emma och emma ha ett bra kort som de skulle köpa
så då åkte vi vildamusen och hade en lite********min:D
den var JÄTTE fin..
sen så åt vi luch och åkte lite  till
och lite tiill
och lite till
och lite till
och lite till
sen så köpte  vi godis
och sen så gick vi spökhuset
som tyvärr inte alls var läskigt!!   (enligt mej inte enligt många andra)
aa det var faktist ganska så tråkigt..
att gå i spökhuset!
mm..sen så kom min mamma för ida vill oxå
gå på gröna lund. men vi såg dem inte så mke..:P
aa sen så åkte vi ju så klart
lite till
och lite till
och lite till
...nu har jag berättat min dag ha det bra kram felli!!:D


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det lät skitkul! Jag skulle också ha velat gå på gröna lund :(. Men sommaren är ju lång :)! Jag håller med, spökhuset är inte alls speciellt läskigt. Det är ju mest bara dockor. Ha det jättebra /Ylva

2010-06-17 @ 10:53:30
URL: http://ylben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0