Felli &Tintins blogg! -

grattis Sandra

hej hej alla söta och fina..
idag så har jag vart på/i haglaparken:) okej
det var vell gannska kul!
vi firade Sandra,min moster:D
det var roligt
vi kollade på några djur och så fick man köra bilar små bilar som jag och Kerstin
var för stora för så
vi åkte mee de små barnen för *****
haha vi var ganska mke så vi åkte mee de som inte
kunde styra.............så vi fick åka iaf!!!
det var jätte roligt!
sen så åkte vi hem till Sandra och fikade
och sen så kom alla anrda gästerna...
ja jag läste min bok hela tiden den e faktist väldigt bra!
..........
aa sen så var jag lite mee kerstin och sen så åkte vi hem..
ha det bra kram Felicia
haha har aldrig sagt att jag heter så men ...
nu vet ni!

P.S   JAG SAKNAR ER EMMA OCH EMMA!!!!!!!!!
KOM HEM NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

grattis Sandra

hej hej alla söta och fina..
idag så har jag vart på/i haglaparken:) okej
det var vell gannska kul!
vi firade Sandra,min moster:D
det var roligt
vi kollade på några djur och så fick man köra bilar små bilar som jag och Kerstin
var för stora för så
vi åkte mee de små barnen för *****
haha vi var ganska mke så vi åkte mee de som inte
kunde styra.............så vi fick åka iaf!!!
det var jätte roligt!
sen så åkte vi hem till Sandra och fikade
och sen så kom alla anrda gästerna...
ja jag läste min bok hela tiden den e faktist väldigt bra!
..........
aa sen så var jag lite mee kerstin och sen så åkte vi hem..
ha det bra kram Felicia
haha har aldrig sagt att jag heter så men ...
nu vet ni!

P.S   JAG SAKNAR ER EMMA OCH EMMA!!!!!!!!!
KOM HEM NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0