Felli &Tintins blogg! -

felli......

Hur bor du:  i ett hus
Brukar du komma i tid:   aa för det mästa
Hur lång är du: 1,57
Kan du laga mat: jupp
Vad jobbar du med/pluggar du : jag går i skolan
Vad har du på dig just nu : ett linne tröja ocj byxa**
Har du någon fobi :ja för små kryp..
Hade du en bra kväll igår : både ja och nej jag hade ont i huvet men va mee en kompis
Vilket är ditt senaste inköp : en ny mascara
Din favoritdryck på morgonen :  jucie
Var fick du dina senaste pengar ifrån : mamma
Har du sovit i din egen säng inatt : nej
Vad hade du sönder senast : ett glas
Vem snackade du med senast : tintin
Varm favoritdricka : chockolad
Favoritdricka när du är riktigt törstig : vatten elr cola
Alkoholhaltig favoritdricka : dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt : för ca en månad sen 
Saknar du någon just nu : ja EMMA EMMA och YLVA
Vad ska man göra för att få dig irriterad : reta mej !
Någon jag stör mig på : vf ska man ha på sej vissa dyra kläder för att man ska va cool?
Intressen : va mee kompisar,gymnastik......och blogga   hehe msn a
senaste person du kramade : emma och emma
Senaste person du ringde : mamma
Senaste person som ringde dig : tintin
Vad drack du senast : vatten
Längtar du till din nästa födelsedag : JA!
Har rakat dina ben någon gång : nee
Är du sugen på något nu : JA 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag : inga
Använder du hudkräm : ja
Micro-pop eller poppa själv : Micro-pop
Brukar du baka : jupp
Röstade du i det senaste valet :nej jag är minderårig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu : ja
Vilken låt lyssnade du senast på : kommer inte ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt : nej
Vad tycker du är äckligt : råttor sniglar  insekter .....
Har du pengar på mobilen : ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

felli......

Hur bor du:  i ett hus
Brukar du komma i tid:   aa för det mästa
Hur lång är du: 1,57
Kan du laga mat: jupp
Vad jobbar du med/pluggar du : jag går i skolan
Vad har du på dig just nu : ett linne tröja ocj byxa**
Har du någon fobi :ja för små kryp..
Hade du en bra kväll igår : både ja och nej jag hade ont i huvet men va mee en kompis
Vilket är ditt senaste inköp : en ny mascara
Din favoritdryck på morgonen :  jucie
Var fick du dina senaste pengar ifrån : mamma
Har du sovit i din egen säng inatt : nej
Vad hade du sönder senast : ett glas
Vem snackade du med senast : tintin
Varm favoritdricka : chockolad
Favoritdricka när du är riktigt törstig : vatten elr cola
Alkoholhaltig favoritdricka : dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt : för ca en månad sen 
Saknar du någon just nu : ja EMMA EMMA och YLVA
Vad ska man göra för att få dig irriterad : reta mej !
Någon jag stör mig på : vf ska man ha på sej vissa dyra kläder för att man ska va cool?
Intressen : va mee kompisar,gymnastik......och blogga   hehe msn a
senaste person du kramade : emma och emma
Senaste person du ringde : mamma
Senaste person som ringde dig : tintin
Vad drack du senast : vatten
Längtar du till din nästa födelsedag : JA!
Har rakat dina ben någon gång : nee
Är du sugen på något nu : JA 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag : inga
Använder du hudkräm : ja
Micro-pop eller poppa själv : Micro-pop
Brukar du baka : jupp
Röstade du i det senaste valet :nej jag är minderårig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu : ja
Vilken låt lyssnade du senast på : kommer inte ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt : nej
Vad tycker du är äckligt : råttor sniglar  insekter .....
Har du pengar på mobilen : ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0