Felli &Tintins blogg! -

emma och emma

hej hej alla söta och fina
idag så har jag varit mee emma och emma.
vi studsade studsmatta  men vattenspridaren under:D
haha det var jätte roligt!!
sen så hade vi vattaenspridaren på studsmattan! :P
sen så började det regna
och då så..blev vi ännu blötare :D
det va skit kul
aa sen då åkte emma hem och jag och emma hem till mej:D
fast det var synd att emma inte kunde följa mee oss
men på onsdag så ska vi till grönalund:D det ska bli skit kul!!
vi ska va där en halv timme före och sen när de öppnar så ska vi springa till bergodalbanan
:D
men hej då
kram kram felicia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

emma och emma

hej hej alla söta och fina
idag så har jag varit mee emma och emma.
vi studsade studsmatta  men vattenspridaren under:D
haha det var jätte roligt!!
sen så hade vi vattaenspridaren på studsmattan! :P
sen så började det regna
och då så..blev vi ännu blötare :D
det va skit kul
aa sen då åkte emma hem och jag och emma hem till mej:D
fast det var synd att emma inte kunde följa mee oss
men på onsdag så ska vi till grönalund:D det ska bli skit kul!!
vi ska va där en halv timme före och sen när de öppnar så ska vi springa till bergodalbanan
:D
men hej då
kram kram felicia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0