Felli &Tintins blogg! -

bränboll och gräskrig!

hej hej alla söta och fina
igår på sol var det jätte roligt!!!!
vi spelade brenboll och hade gräd krig!!!
hahaha jag hade gräs över allt när jag kom hem
:D
bea,stina,jennie och jennifer mulade mej med gräs
och inte ba någar gånger
haha
aja
sen så fikade vi
:D
vi fick tårta :D
sen så spelade vi lite mera bränboll
och sen så åkte jag hem
det var sista träningen
jag ska inte träna förren kanske lägret men annars så
e det ju inte förr en i höst:(

hej då
och kram

felli


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: på en helt vanlig syaffär :)

2010-06-02 | 19:27:13
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bränboll och gräskrig!

hej hej alla söta och fina
igår på sol var det jätte roligt!!!!
vi spelade brenboll och hade gräd krig!!!
hahaha jag hade gräs över allt när jag kom hem
:D
bea,stina,jennie och jennifer mulade mej med gräs
och inte ba någar gånger
haha
aja
sen så fikade vi
:D
vi fick tårta :D
sen så spelade vi lite mera bränboll
och sen så åkte jag hem
det var sista träningen
jag ska inte träna förren kanske lägret men annars så
e det ju inte förr en i höst:(

hej då
och kram

felli


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: på en helt vanlig syaffär :)

2010-06-02 @ 19:27:13
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0