Felli &Tintins blogg! -

badat!

hejsan alla skitkorvar!

Nu har jag nyss varit och badat med mina syskon!
Det var jätte skönt (för det var ju så varmt här i stockholm idag)
fast det var lite kalt      brrr

Tidigare idag har jag varit på skolan som vanligt!!!

Vet ni en sak???
-Att på fredag ska vår klass till birka och när vi kommer hem ska
hela klassen sova över hoss Felli!!!!!
Det ska bli SKIT kul!!!

här kommer några SUPER snygga bilder på jag idag!!! :P






ha det så himla bra!!!
see you :P

eran tintin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

badat!

hejsan alla skitkorvar!

Nu har jag nyss varit och badat med mina syskon!
Det var jätte skönt (för det var ju så varmt här i stockholm idag)
fast det var lite kalt      brrr

Tidigare idag har jag varit på skolan som vanligt!!!

Vet ni en sak???
-Att på fredag ska vår klass till birka och när vi kommer hem ska
hela klassen sova över hoss Felli!!!!!
Det ska bli SKIT kul!!!

här kommer några SUPER snygga bilder på jag idag!!! :P






ha det så himla bra!!!
see you :P

eran tintin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0