Felli &Tintins blogg! -

tintins land

hej hehj alla söta och fina:D
imorn så ska jag till tintins land
först så sk avi ta tåget till söder hamn..där så kommer nån och hämtar oss
och skussar oss till stugan...
ja jag kommer inte att kunna blogga där  för
det finns ingen tillgång till intenett så jag kommer att blogga nät jag kommer hem
men sen så åker jag till dannmark och då kommer jag inte hheller att kunna blogga
så det kommer inte att va så många inlegg av mej felli
så jag kommer att blogga jätte mkt sen om 2 veckor cirkus
ha re bra kramizzzzzar felli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

tintins land

hej hehj alla söta och fina:D
imorn så ska jag till tintins land
först så sk avi ta tåget till söder hamn..där så kommer nån och hämtar oss
och skussar oss till stugan...
ja jag kommer inte att kunna blogga där  för
det finns ingen tillgång till intenett så jag kommer att blogga nät jag kommer hem
men sen så åker jag till dannmark och då kommer jag inte hheller att kunna blogga
så det kommer inte att va så många inlegg av mej felli
så jag kommer att blogga jätte mkt sen om 2 veckor cirkus
ha re bra kramizzzzzar felli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0