Felli &Tintins blogg! -

slappat hela dan igen..

hej hej alla söta och fina:D
idag så har jag bara slappat hela dan igen:D
fast imorse hade jag inget annat att göra...
så jag kollade lite på TV men men..
ska nog va mee emma imorrn :D:D
har saknat henne!! och jag saknar emma.s fast hon skulle till tyskland så emma.s vi får
ses när du kommer hem:D:D
sen så kommer ylva:D:D
fast hon kommer om 2 veckor :D
det ska bli jätte roligt :D:D saknar henne verkligen
vi träffades sist i MARS det är liksom 1,2,3,4 månader sen!!! (fast det känns som ett ååååår)
så det ska bli skit kuuuuul att hon kommer :D:D
undra vad vi ska göra för nåt?..
ylva kommentera vad du vill göra!! när du kommer till stockholm:D (förutom att va mee mej)
men alldeles nyss åt jag lunch inte för att det är intresant men...
haha..
nu ska jag gå och göra nåt vettigt som att..kolla på tv hehe elr gå till lovisa:D

eran Felli:D




Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej Felicia! Jag har saknat dig jättemycket, jag håller med om att det känns som ett år sedan vi sågs. Några grejer som jag skulle vilja göra är att åka in till stan om det går, och det skulle vara kul att bada. Det skulle också var kul att laga mat med dig :)! Ha det superbra /Ylva

2010-07-19 | 18:48:20
URL: http://ylben.blogg.se/
Postat av: felicia

Det låter som några jätte bra ideer!!

åka in till stan :) bada :) och laga mat :)

kan vi inte göra efterrätt oxå? ;D

ha re så jätte bra, nu ska jag baka prinsess tårta ;D

kram Felicia

p.s nu kommer alla mina kompisar att tro att jag är galen för jag brukar alltid skriva "FELLI" haha hejdå :)

2010-07-20 | 15:55:55
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

slappat hela dan igen..

hej hej alla söta och fina:D
idag så har jag bara slappat hela dan igen:D
fast imorse hade jag inget annat att göra...
så jag kollade lite på TV men men..
ska nog va mee emma imorrn :D:D
har saknat henne!! och jag saknar emma.s fast hon skulle till tyskland så emma.s vi får
ses när du kommer hem:D:D
sen så kommer ylva:D:D
fast hon kommer om 2 veckor :D
det ska bli jätte roligt :D:D saknar henne verkligen
vi träffades sist i MARS det är liksom 1,2,3,4 månader sen!!! (fast det känns som ett ååååår)
så det ska bli skit kuuuuul att hon kommer :D:D
undra vad vi ska göra för nåt?..
ylva kommentera vad du vill göra!! när du kommer till stockholm:D (förutom att va mee mej)
men alldeles nyss åt jag lunch inte för att det är intresant men...
haha..
nu ska jag gå och göra nåt vettigt som att..kolla på tv hehe elr gå till lovisa:D

eran Felli:D




Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej Felicia! Jag har saknat dig jättemycket, jag håller med om att det känns som ett år sedan vi sågs. Några grejer som jag skulle vilja göra är att åka in till stan om det går, och det skulle vara kul att bada. Det skulle också var kul att laga mat med dig :)! Ha det superbra /Ylva

2010-07-19 @ 18:48:20
URL: http://ylben.blogg.se/
Postat av: felicia

Det låter som några jätte bra ideer!!

åka in till stan :) bada :) och laga mat :)

kan vi inte göra efterrätt oxå? ;D

ha re så jätte bra, nu ska jag baka prinsess tårta ;D

kram Felicia

p.s nu kommer alla mina kompisar att tro att jag är galen för jag brukar alltid skriva "FELLI" haha hejdå :)

2010-07-20 @ 15:55:55
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0