Felli &Tintins blogg! -

shoppat

hej hej alla söta och fina:D
idag så har jag varit mee mamam och ida och hehe shoppat
jag var tvungen att köpa stövlar för
jag ska till danmark och tro mej där behövs de
och att mina var försmå
sen så ville jag köpa ett par shorts men det fanns inga snygga:(:(:(:(
men mamma skulle köpa en present till  farfar och en till Liam och en till Oliver.
sen så åkte vi hem och då så gjorde vi rabarber och jordgubssaft:D
det låter inte så gott men det var faktist jätte gott!!
sen så åt vi mat..
och efetr det jordgubbar '
sen så  målade jag mina naglar ( jätte jus blåa)
och så ville jag tästa med en liten annurlunda färg på tårna så jag tog "blod rött"
jag kan vell inte seja att det blev det snyggaste men.......
haha
nu så kanskeni inte vet men jag har haft lite små feber hela dan och
ont i huvet och då ska man ju inte åka till stan men ......
haha
okej
ha re bra
puzzzz
eran felli


Kommentarer
Postat av: tintin

var stövlarna snygga?



kram

//tintin<3

2010-07-01 | 11:10:57
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

shoppat

hej hej alla söta och fina:D
idag så har jag varit mee mamam och ida och hehe shoppat
jag var tvungen att köpa stövlar för
jag ska till danmark och tro mej där behövs de
och att mina var försmå
sen så ville jag köpa ett par shorts men det fanns inga snygga:(:(:(:(
men mamma skulle köpa en present till  farfar och en till Liam och en till Oliver.
sen så åkte vi hem och då så gjorde vi rabarber och jordgubssaft:D
det låter inte så gott men det var faktist jätte gott!!
sen så åt vi mat..
och efetr det jordgubbar '
sen så  målade jag mina naglar ( jätte jus blåa)
och så ville jag tästa med en liten annurlunda färg på tårna så jag tog "blod rött"
jag kan vell inte seja att det blev det snyggaste men.......
haha
nu så kanskeni inte vet men jag har haft lite små feber hela dan och
ont i huvet och då ska man ju inte åka till stan men ......
haha
okej
ha re bra
puzzzz
eran felli


Kommentarer
Postat av: tintin

var stövlarna snygga?



kram

//tintin<3

2010-07-01 @ 11:10:57
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0