Felli &Tintins blogg! -

j*vla tjuvar

hej hej alla söta och fina:D
idag så var jag först i skhlm C 
där köpte jag en klänning ( röd mee prickar på jätte fin!)
och ett linne och ett pa shorts (hehe om det stavas så??)
sen så växlade vi pengar.. och så köpte jag tuggumi !
sen så skulle vi åka till willys och när vi stod i kön till att betala så öpptekte vi att mammas
visa kort var stulet så jag haha fick betala men mamma 
ska ge mej pengarna imorn
men sen så fick mamma ringa och spärra kortet
och beställa ett nytt
men sen så e det så att vi har ju bokat ett hotell i malmö ( för vi ska ju bila till danmark )
och där så skulle man boka hotellet med ettm kontonummer 
o det numret fanns ju på mammas kort så..
mamma fick ringa och boka om på pappas kort istället...
så det vart en lite anurlunda dag idag
....:mad: en ganska dålig gad faktist!
men nu e jag mäst förbannad på de där j*vla ficktjuvarna
hallååååå kan ni inte göra nåt bra istället för att sno saker???????
men men nu så ska jag göra nåt annat
hejdå
kramizzzzar felicia:D:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

j*vla tjuvar

hej hej alla söta och fina:D
idag så var jag först i skhlm C 
där köpte jag en klänning ( röd mee prickar på jätte fin!)
och ett linne och ett pa shorts (hehe om det stavas så??)
sen så växlade vi pengar.. och så köpte jag tuggumi !
sen så skulle vi åka till willys och när vi stod i kön till att betala så öpptekte vi att mammas
visa kort var stulet så jag haha fick betala men mamma 
ska ge mej pengarna imorn
men sen så fick mamma ringa och spärra kortet
och beställa ett nytt
men sen så e det så att vi har ju bokat ett hotell i malmö ( för vi ska ju bila till danmark )
och där så skulle man boka hotellet med ettm kontonummer 
o det numret fanns ju på mammas kort så..
mamma fick ringa och boka om på pappas kort istället...
så det vart en lite anurlunda dag idag
....:mad: en ganska dålig gad faktist!
men nu e jag mäst förbannad på de där j*vla ficktjuvarna
hallååååå kan ni inte göra nåt bra istället för att sno saker???????
men men nu så ska jag göra nåt annat
hejdå
kramizzzzar felicia:D:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0