Felli &Tintins blogg! -

hemma igen från danmark

hej hej alla söta och fina:D:D
idag så har jag kommit hem från danmark:D
nu såå ska jag berätta vad jag har gjort den senaste veckan:D
Lördag: vi åkte vi till gränna och hanlade polkagrisar sen så
fortsatte vi till Malmö och så sov vi över på ett hotell:D
sen på söndan träffade vi mormor och morfar och tillsammans åkte vi över bron till
köpenhamn:D sen så kom vi fram ca kl: 4 på dan och då hanlade vi snabbt och sen så
åkte vi till huset vi skulle bo i
vi fick låna morfafrs syrras hus...
för min morfar kommer från danmark:D:D
sen på mondan åkte vi till Preben och Anemilia Preben är morfars lille bror
där åt vi mat och ...ja
men asså i danmark det e en sån jätte god mat!!!
sen på tisdan var vi på släckt träff mee alla morfars syskon ( han har 5 syskon)
sen på onsdan var vi hos Hening och Anne-marie där spelade vi krolf det
är en sport som är en blandning av krocket och golf!
det var jätte roligt:D:D
sen på torstan åkte vi till Karen och hon och hennes man har en fiskesjö
så vi fick fiska :D
fast jag fick ingen fisk:(
men men ...
sen på fredan åkte vi hem...
och på eftermiddan kom vi fram till köpenhamn då gick vi på tivolli
och sen typ kl 1 på natten så stängde tivolli och då åkte vi tillbaka till
hotellet
sen så på lördan asså idag så shoppade vi jätte länge:D:D
ni vet ju att jag har tappat bort min favvo tröja..
och den säljs inte i sverige längre men den FANNS i danmark så
jag köpte den OFC !!!!!!!!!!!!!!!!
men nu så ska jag gå och lägga mej god natt:D
eran Felli <3<3


Kommentarer
Postat av: Emmmma

Ja visste inte att du hade tappat bort din favvotröja?

Btw, vilken tröja e de? <333

2010-07-18 | 13:20:12
Postat av: felli

du vet den där svart vit randiga tröjan

en sån som jag har fast blå och vit

den e långärmad

förästen ska vi göra nåt imonrn mondag??

miss you<3<3<3

2010-07-18 | 16:07:03
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hemma igen från danmark

hej hej alla söta och fina:D:D
idag så har jag kommit hem från danmark:D
nu såå ska jag berätta vad jag har gjort den senaste veckan:D
Lördag: vi åkte vi till gränna och hanlade polkagrisar sen så
fortsatte vi till Malmö och så sov vi över på ett hotell:D
sen på söndan träffade vi mormor och morfar och tillsammans åkte vi över bron till
köpenhamn:D sen så kom vi fram ca kl: 4 på dan och då hanlade vi snabbt och sen så
åkte vi till huset vi skulle bo i
vi fick låna morfafrs syrras hus...
för min morfar kommer från danmark:D:D
sen på mondan åkte vi till Preben och Anemilia Preben är morfars lille bror
där åt vi mat och ...ja
men asså i danmark det e en sån jätte god mat!!!
sen på tisdan var vi på släckt träff mee alla morfars syskon ( han har 5 syskon)
sen på onsdan var vi hos Hening och Anne-marie där spelade vi krolf det
är en sport som är en blandning av krocket och golf!
det var jätte roligt:D:D
sen på torstan åkte vi till Karen och hon och hennes man har en fiskesjö
så vi fick fiska :D
fast jag fick ingen fisk:(
men men ...
sen på fredan åkte vi hem...
och på eftermiddan kom vi fram till köpenhamn då gick vi på tivolli
och sen typ kl 1 på natten så stängde tivolli och då åkte vi tillbaka till
hotellet
sen så på lördan asså idag så shoppade vi jätte länge:D:D
ni vet ju att jag har tappat bort min favvo tröja..
och den säljs inte i sverige längre men den FANNS i danmark så
jag köpte den OFC !!!!!!!!!!!!!!!!
men nu så ska jag gå och lägga mej god natt:D
eran Felli <3<3


Kommentarer
Postat av: Emmmma

Ja visste inte att du hade tappat bort din favvotröja?

Btw, vilken tröja e de? <333

2010-07-18 @ 13:20:12
Postat av: felli

du vet den där svart vit randiga tröjan

en sån som jag har fast blå och vit

den e långärmad

förästen ska vi göra nåt imonrn mondag??

miss you<3<3<3

2010-07-18 @ 16:07:03
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0