Felli &Tintins blogg! -

emma :)

hej hej alla söta och fina:)
idag har jag varit med emma
först så  åkte jag till henne på morgonen då  så gjorde vi inte så mkt sen
så åkte hennes mamma och pappa och hanlade på willys
och då så hoppade vi studsmatta
sen så när de kom hem bakade vi jätte goda hallon muffins :)
efeter det så var jag tvungen att lämna tillbaka några böcker till bibblan
och då földe emma mee :)
..sen så åkte vi till mej en stund och emmma******** mej :med: hahaha
skoja ba :)
sen så åt vi mat och efeter maten åkte vi till emma och tog ut hennes marsvin Lenart :)
:):):)
men hej då :)

eran Felli love love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

emma :)

hej hej alla söta och fina:)
idag har jag varit med emma
först så  åkte jag till henne på morgonen då  så gjorde vi inte så mkt sen
så åkte hennes mamma och pappa och hanlade på willys
och då så hoppade vi studsmatta
sen så när de kom hem bakade vi jätte goda hallon muffins :)
efeter det så var jag tvungen att lämna tillbaka några böcker till bibblan
och då földe emma mee :)
..sen så åkte vi till mej en stund och emmma******** mej :med: hahaha
skoja ba :)
sen så åt vi mat och efeter maten åkte vi till emma och tog ut hennes marsvin Lenart :)
:):):)
men hej då :)

eran Felli love love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0