Felli &Tintins blogg! -

bil,bil,bil,bil,bil (TRÅKIGT OCH VARMT)

hej hej alla söta och fina:D
idag så skulle jag va mee emma men så blev det inte
sen så skulle ida pch anna till skansken och då ville jag följa mee
hade inget annat för mej:D
men så ska det ju ofc inte finnas nå parkerings plats på  HELA  jugården
så vi fick åka till alla parkerings platser och när det inte fanns nån så skulle vi åka till
NK garaget och  åka komenalt till skansen men
då var kl:5 och skansen stänger kl:6n så....-.-
vi åkte hem istället
och nu har vi hyrt en fi´lm istället
fast jag kommer inre att titta på den det var nån konstig fjant film-.-
men men...sen så skullle de oxå baka prinsess tårta och den kan jag nog hehehe äta
(prinsess tårta e min favvorit!!!!!!!!)
men ha re bra
Love Felli


Kommentarer
Postat av: tintin

vilken film var det?



kram

//tintin

2010-07-21 | 11:00:39
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bil,bil,bil,bil,bil (TRÅKIGT OCH VARMT)

hej hej alla söta och fina:D
idag så skulle jag va mee emma men så blev det inte
sen så skulle ida pch anna till skansken och då ville jag följa mee
hade inget annat för mej:D
men så ska det ju ofc inte finnas nå parkerings plats på  HELA  jugården
så vi fick åka till alla parkerings platser och när det inte fanns nån så skulle vi åka till
NK garaget och  åka komenalt till skansen men
då var kl:5 och skansen stänger kl:6n så....-.-
vi åkte hem istället
och nu har vi hyrt en fi´lm istället
fast jag kommer inre att titta på den det var nån konstig fjant film-.-
men men...sen så skullle de oxå baka prinsess tårta och den kan jag nog hehehe äta
(prinsess tårta e min favvorit!!!!!!!!)
men ha re bra
Love Felli


Kommentarer
Postat av: tintin

vilken film var det?



kram

//tintin

2010-07-21 @ 11:00:39
URL: http://ffttcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0