Felli &Tintins blogg! -

bara slappat...

hej hej  alla söta och fina:D:D
idag så har jag bara slappat hela dan..
vi kom ju hem igår kväll
och jag soomnade inte förns typ 3 så haha
jag sov tilll  kl typ halv 2 idag
.....men idag så har jag bara slappat hela dan..
fast jag har städat mitt rum oxå det låg
saker över allt så...jag städade lite  ( la allt under sängen)...hehe
aja men  nu måste jag  gå hejdå:D:D:D och emma och emma
komentera om vi kan göra nåt den här veckan!!!
:love::love::love::love:
eran felli:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bara slappat...

hej hej  alla söta och fina:D:D
idag så har jag bara slappat hela dan..
vi kom ju hem igår kväll
och jag soomnade inte förns typ 3 så haha
jag sov tilll  kl typ halv 2 idag
.....men idag så har jag bara slappat hela dan..
fast jag har städat mitt rum oxå det låg
saker över allt så...jag städade lite  ( la allt under sängen)...hehe
aja men  nu måste jag  gå hejdå:D:D:D och emma och emma
komentera om vi kan göra nåt den här veckan!!!
:love::love::love::love:
eran felli:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0